Friday is here!

Idag har vi vart på Radisson igen, vi fick en tour av en del hotellet och den restaurangen vi ska vara i! "Finedining" hehe, tjena vad jag kommer suga men som tur har jag ju Felicia vid min sida, yes vi ska jobba på samma ställa-scooore! 
Vi fick också jobbkläderna idag, kommer gå runt i slips, fancy fancy! Börjar jobba lite smått nästa vecka!

I Onsdags var det riktigt nice väder här så låg nere vid hamnen och sola, gud vad jag längtat till sommaren och värmen alltså, orkar inte gå runt och frysa i samma kläder (våra mjukisar)! På kvällen gick vi allafall nere till st julians och drack lite drinkar, strawberry mojito, riktigt goda!! 

Dan efter vare kallt igen så blev gym, poolhäng och bastu! Va som en varm spaghetti efteråt, laga lite mat och sjönk nere i soffan ett tag! Vi har faktiskt blivit ganska bra på det där att laga mat, och väldigt okänsliga, åt kyckling med ben och allt igår, jag växer upp haha! 😉 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0