nu får det vara nog ;)

vad har du på dig?
baggy jeans, med jeansfärg ett grått linne och en svart kofta, enkelt, inget för färgglatt och chill!

Hur mår du?
Jeg mår fiint!

Vad önskar du just nu?
hmm, att mina aktie steg till taket och lite sol?

 

 

vad har du ätit idag?
oj ska tänka nu. Havregryngröt med römme och kanel-dööör det är svin göött, två ägg mackor, lite kaffe (pulverkaffe...inte bryggkaffe!) tonfisk, kidneyböner , turkiskyought, jordnöttsmör, och lite morot lite tacosås en sålänge guys än sålänge

vad ska du göra imorrn?
oklar! skaffa skysskort kanske? kanske jobba? träna borde ju ligga på listan...

Senaste köp?

Massa mat? eller föresten en bussbiljett!

vad skrattade du senast åt?

Norska-ungarnas hopprep lekar, ååå nu kommer jag inte ihåg sången bara för det!!

vad grät du senast åt?
vad? typ att jag kände mig värdelös och vilsen, tom.

vem sov du senast med?
mig själv? eller typ med Adelinn och Elin i jönket?

vad läser du just nu?
igårkväll läste jag SOLO! eller just nu är det ju dessa frågor jag läser..

senast sedda film?
Thanks for Sharing

Vem var den senaste som ringde dig?
jag kör svenska mobben. Oscar bror`n min

 

senast 3 inkomna sms?
"det tar 1 timme så skriv till Oscar så han vet."
"belsinen förmodar jag att du menar :) sure! "
"du kan checka in på SK899 (plus massa mer tal och länk)"

Rikigt juiciga Sms ojoj

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
”jag har god tid på mig då va? nyköpningsbro nu”

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
äää matlagningskursen? var jätte lätt och Micha och jag sprang mest runt och skratta och busa, rolig klass också!

Vilken är din favoritfrukt?
svår, rikigt svår men typ Sharons är ju rikigt gott. Men mango? vanliga hedliga äpplen, ne du det går inte att välja!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Med Jenifer Aniston, faktiskt är det sant man bara aaaaaaaaaaaaa fastnej, tjena I wish- she's gorgeous!

Vad är du rädd för?
att slå mig,  tänker typ i förväg att fan vad ont jag kommer få om jag skulle ramla nu, så ser jag helt situtationen framför mig och bara mammma konsentra dig på att ABSOULT inte ramla nu då..sen sprutor? alltså ganska mycket egentligen? men vill inte sitta här en hel kväll.

En person du tycker är snygg?
Brady Cooper är en liten favvis men finns så sjukt många kändisar som är rikigt *busvissling* 

Blir du lätt svartsjuk?
jag brukar tror att jag inte är det, men kanske jag är? jaa fan jag är nog lite svartsjuk av mig.

Din favoritkaraktär ur en serie?
oj nee denna orkar jag inte tänka på nu, sorry

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Fillan

Vilket språk hade du velat lära dig?
"Näe, jag tycker inte det är kul att lära sig språk. Vill ba ha dom medfött" som min vän Elin skulle sagt ;)

Vart vill du åka just nu?
Kanske till Carro? Why not? eller till någon skoj nöjespark!!!!

 

 
 Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Det är så långt kvar ju!!

Kommentarer
Postat av: carri

Kanon! Bokade precis en flygbiljett till dig!!!

Svar: Åå snyggt! Ses på Ulriken sen då? ;)
Emma

2014-03-12 @ 02:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0